Wednesday 13 July 2011

drect ar aku yang belakang !

assalamualaikum ! heyy ! nak story skit neh . tyme tgah ak ade story baek aku cer cepad2 . teheee =) .. hurm , actually ape yg da jdi eyh ? kawan kta aku bubah pangai ? tak elok ke klau aku ubah pangai aku neh ? kalu tk suke tkpe oke finee . tp kan , klu aku tk ubah plak rmai yg sket hty ng ak sbb sllu nyusahkn diorg . weh ak konpius . jangan buad aku cemtuh buleh dak .. ? seyes weh aku sedih skrg n aku tgah baraii gila bak ag ! aku skrg neh just sabaq mnyak je . aku taw ar aku neh tak PENTING bg korg pon . agak2 la sma nk buad ak cemtuh . teqase gila bak ag . aku dok sorg2 pon nk release tension aku . aku taw korg tension ng aku gak kan ? yelah kan , spe lha aku neh ? bg korg aku bukan SAPA2 , rite ? 

p/s : sorry if ak sketkn hty korg n sorry 4 everything .. kalau btoi nk berahsia ng aku pon + nk mengata aku pon = kta dri blkg buleh dak ? depan mta aku gak ampa nk tunjuk pon . smalam naseb aku tahan nak ngis ja .. tp sape aku nk ngis sumer neh kan ? biaq lha aku tggung blek sumer nyer .. =( 

♫ILOVEYOUBUDAK ♫

No comments:

Post a Comment